• با ما در تماس باشید

    همواره برای ما این امکان وجود دارد که به مشتریان خود مشاوره تخصصی در زمینه کنترل و بهینه سازی احتراق را ارائه دهیم.

     

مطالب این صفحه توسط تیم فنی شرکت فروزان شعله تهیه گردیده است.

کپی برداری و استفاده از مطالب به هر نحو تنها با ذکر منبع مجاز میباشد.


بهینه سازی احتراق در مشعل

بخش اول

کاهش هوای اضافه (اصلاح اکسیژن – O2 trim) به عنوان یکی از روشهای بهینه سازی احتراق در  کنترل مشعل میباشد که استفاده از آن افزایش راندمان, کاهش هزینه سوخت و همچنین کاهش آلایندگی را به همراه خواهد داشت.........

ادامه مطلب >>

بهینه سازی احتراق در مشعل

بخش دوم

احتراق ایمن و بهینه نیازمند ترکیب میزان سوخت و هوای مناسب میباشد. هوای اضافه در احتراق با جذب حرارت شعله به صورت هوای داغ همراه با سایر محصولات احتراقی از دودکش خارج و باعث تلفات انرژی, کاهش راندمان و..... میگردد . همچنین کمبود هوا در احتراق سبب احتراق ناقص، و در نتیجه افزایش آلایندگی ، و خطرات ایمنی میگردد....

ادامه مطلب >>

بهینه سازی احتراق در مشعل

بخش سوم

یک سیستم کاهش هوای اضافه (اصلاح میزان اکسیژن - O2 trim) چگونه کار میکند؟

پاسخ نسبتا ساده است، این سیستم برای اصلاح تغییرات، میزان سوخت و یا هوا را افزایش و یا کاهش میدهد.

ادامه مطلب >>

بهینه سازی احتراق در مشعل

بخش چهارم

یکی از مشکلات عمده استفاده از سیستمهای کاهش اکسیژن (O2 trim ) وجود روزنه یا درزهایی در کانال دودکش و نشت هوای محیط و ترکیب آن با گازهای حاصل از احتراق و خطا در میزان اندازه گیری اکسیژن در گازهای احتراقی  و در نتیجه بروز خطا در عملکرد سیستم است...........

ادامه مطلب >>

نمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت فروزان شعله نمایندگی انحصاری شرکت لمتک آلمان در ایران می باشد.

LAMTEC Iran  |Foruzan Shole Energy engineering Company | Telephone: +98 (21) 44007200 | info@LAMTEC.ir