کنترل جامع انواع مشعل
کنترل دو یا سه سوخت همزمان و جبران سازی با سوخت جایگزین
اتصال به انواع سیستمهای کنترل
برنامه ریزی ساده
قابلیت اتصال به کامپیوتر
دارای سیستم اتوماتیک کنترل بار مشعل
سیستم کاهش هوای اضافه و افزایش راندمان احتراق
ولتاژ تغذیه: 230 VAC + 10 % - 15 % 50/60 Hz - 115 VAC + 10 % - 15 % 50/60 Hz (option)
دمای محیط کار: + 0 °C … + 60 °C
دمای محیط حمل و نقل و نگهداری: - 25 °C … + 60 °C
زمان طی مسیر سرووموتور: 30 s … 60 s
خروجی ثابت: 0 … 10 V > 5 kΩ
بار: 0/4 … 20 mA < 600 Ω
ورودی های دیجیتال: 16
تعداد منحنی های کنترلی: 2 در هر کانال ( مانند گاز/سوخت مایع مشعل دوگانه سوز) آپشنال 4 یا 8
اتصال باس:سوکت 25 پین پردازنده ارتباطی اختیاری برای سیستم های زیر:
- Interbus-S (Phoenix)
- PROFIBUS
- Modbus
- CANopen
استانداردها:
EC Type Examination Certificate (Module B) according to Directive 97/23/EC
- DIN EN 298:2004
- DIN EN 1643:2001
- DIN EN 230:2005
- DIN EN 60730-2-5
- DIN EN 12067-2:2004
- DIN EN 50156-1:2005, point 10.5
SIL 3 Confirmation
- DIN EN 61508 Parts 2+3
EC-Type Examination Certificate
- 2009/142/EC
- DIN EN 298
- DIN EN 13611
- DIN EN 1643
- DIN EN 12067-2
EC Declatation of Conformity
- 2006/95/EC (Low Voltage Directive)
- 2004/108/EC (EMC Directive)
- 97/23/EC (Pressure Equipment Directive Cat. 4 Mod. B+D)
- 2009/142/EC (Gas Appliance Directive)
Marine Type Approval Certificate GL and GR
سیستم کنترل FMS یک سیستم کامل کنترل مشعل تست شده و بر اساس تمامی نیازهای احتراق ساخته شده است. با استفاده از یونیت رله های مختلف و ماژول نرم افزار، سیستم جامع احتراق VMS تبدیل به سیستم جامع احتراق FMS می شود یعنی تنظیم کننده ترکیبی الکترونیکی همراه با یک کنترلر مشعل. این ادغام موجب صرفه جویی زیادی از نظر هزینه های سیم کشی، کاهش خطاها و راه اندازی ساده تر سیستم می شود.
FMS شامل تمام کاربردهای VMS است علاوه براین شامل سیستم کنترل احتراق و در صورت لزوم سیستم تست نشتی می باشد. بنابراین این عملکردها با هم موجب می شود تعداد دستگاه های خارجی به حداقل رسیده و از نظر قیمت/عملکرد نسبت به سایر کنترلرها بی رقیب باشد. هنگام استفاده از FMS به همراه سیستم تست نشتی داخلی، تنظیم کننده بار و فیدبک سرعت تقریبا همه چیز مورد نیاز برای کنترل احتراق در داخل آن وجود دارد. زنجیره های ایمنی و سنسورها بطور مستقیم با FMS مرتبط هستند و تنظیم کننده های خروجی یا دستگاه های مونیتورینگ اضافی به ندرت مورد نیاز است.
داده های بصری و عملکرد همانند VMS است و کنترل شیرهای برقی، ترانسفورماتورهای جرقه، فن ها و... از طریق یک ماژول رله خاص انجام میگیرد. FMS دارای 16 ورودی دیجیتال است که 3 ورودی برای زنجیره ایمنی جدا هستند. بنابراین منابع خطای خارجی می توانندتشخیص داده و نمایش داده شوند.
کنترلر می تواند از طریق تنظیمات ساده پارامتر در رنج وسیعی از وظایف مختلف استفاده شود. بسیاری از این وظایف می تواند در سابت تنظیم شود.
عملکردها |
رابط های گذرگاه اطلاعات |
امکانات انتخابی |
شمارنده تعداد دفعات روشن شدن مشعل |
رابط RS232 - عملیات - حفظ و نگهداری - کنترل از راه دور - ذخیره سازی |
سیستم کنترل میزان O2/CO |
شمارنده ساعت کارکرد مشعل |
LAMTEC System Bus (LSB) |
سیستم ردیاب شعله |
واحد کنترل مشعل |
گزینه های اتصال تجهیزات کنترلی • INTERBUS-S |
تست نشتی خط گاز |
تجهیزات تنظیم بار مشعل
|
VISIOCONTROL |
کنترل اتوماتیک بار مشعل |
نشانگر خطای NEMS |
|
مبدل فرکانس |